Gyakran ismételt kérdések – köszönetajándékok:
Tudunk-e módosítani a grafikán, tetszik a kék színű virág, de rózsaszínben szeretném…?
A grafikák nagy részén tudunk módosítani, kérlek írd meg nekünk az info@invitart.hu email címre, hogy milyen módosítást szeretnél, melyik köszönetajándékra és válaszolni fogunk 1-2 munkanapon belül, hogy tudjuk-e azt módosítani az általad leírtak alapján.
Van-e minimális rendelési mennyiség?
Igen, mindegyik köszönetajándéknál van, amennyiben a feltüntetett minimális rendelési mennyiség alatt szeretnél rendelni, árajánlatot az info@invitart.hu email címen tudsz kérni.
Mégsem lesz elég a köszönetajándék, pót megrendelést leadhatunk?
Természetesen igen, emailben kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot db számmal, megrendelés számmal és emailben küldjük neked a pótrendeléshez kapcsolódó árajánlatot.
Mennyi idő alatt készülnek el a köszönetajándékok?
A megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül elkészítjük a grafikai tervet (előreutalás esetén a beérkezett fizetés után kerül elindításra a folyamat), amelyet jóváhagyásra elküldünk. Amennyiben jóváhagyásra kerül, kb. 5-8 munkanap alatt készülnek el a köszönetajándékok, kivételt képeznek a gravírozott köszönetajándékok, amelyeknél kb. 1,5-3 hét az elkészülés a grafika jóváhagyásától.
1 hét múlva lesz az esküvőnk, lehet sürgősségi rendelést kérni?
A gravírozott köszönetajándékokon kívül, természetesen lehet, árajánlatot az info@invitart.hu email címen tudsz kérni. Sürgősségi rendelés esetén pár napon belül átadjuk a futárszolgálatnak a csomagot, de minden esetben egyeztess előbb velünk elérhetőségeinken.
Személyesen is megtekinthetjük a köszönetajándékokat?
Webáruházként üzemelünk, így személyes megtekintésre és átvételre nincs lehetőség.
Milyen költségekre kell számítanunk?
A feltüntetett ár tartalmazza a grafikai szerkesztést és a köszönetajándék elkészítését. Nem tartalmazza a szállítási költséget.
Fizethetek utánvéttel?
Fizetni előreutalással vagy utánvéttel lehet. Felhívjuk figyelmedet, hogy minden a webáruházban leadott megrendelés esetén kérheted a törlést a megrendelés visszaigazolásig, amennyiben a visszaigazolás megtörtént és a grafikai szerkesztés elkezdődött, utána már fizetési kötelezettséged áll fent, utánvéttel történő fizetés esetén is.
Egyedi grafikával készült köszönetajándékot szeretnék, megoldható?
Természetesen megoldható, ebben az esetben az elképzelésedet és db számot, írd meg nekünk az info@invitart.hu email címre és mi jelentkezni fogunk a részletekkel, árajánlattal, amely tartalmazni fog minden költséget.
Ki értesít minket a szállításról?
Amikor elkészültek a köszönetajándékok és megrendeljük a futárt, jelezzük neked emailben. A csomag felvétele után, pedig a futárszolgálat fog emailben értesíteni a kiszállítás időpontjáról.
Szeretnénk ha a futár 10 -14 óra között adná át a csomagot.
Nincs lehetőség időpontra történő szállításra és mi sem tudunk a futárral egyeztetni erről, hiszen mi sem tudjuk, hogy az adott településen mikor jár a futár és a több száz futár telefonszámát sem, aki dolgozik a cégnél és irányítani se tudjuk munkájukat. Érdemes ezért, olyan szállítási címet megadni, amelyen tudjátok, hogy az adott napon 8-18 óra között valaki át tudja venni a csomagot.
Az ország egész területére történik kiszállítás?
Az ország egész területére a megadott szállítási költséggel a futárszolgálat kiszállítja a csomagot.
Amennyiben külföldre szeretnéd a szállítást, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@invitart.hu email címen, hogy a szállítási lehetőségekről és a szállítási díjról egyeztetni tudjunk.
Sérült a csomag, mit csináljak?
Ha a futár átadja neked a csomagot és látod hogy sérült, vetess fel jegyzőkönyvet. Bár lehet hogy nem sérült a dobozban semmi, de legyél előrelátó.