Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

GYIK - meghívók
GYIK

Gyakran ismételt kérdések – meghívók:

Tudunk-e módosítani a meghívón szereplő grafikán, tetszik a kék színű virág, de rózsaszínben szeretném…?

Az általunk forgalmazott meghívó típusok nagy része, szériában készülő meghívók. Ez azt jelenti, hogy módosítani a már meglévő grafikán nem tudunk (virág színe, hajszín vagy elhelyezkedés, stb…), viszont a meghívó szövegének elhelyezkedésén, a betűtípuson, betűtípus színén tudunk változtatni.

Van-e minimális rendelési mennyiség?

A minimális rendelési mennyiség 30 db, bizonyos meghívók esetén lehetőség van a minimális db szám alatt rendelni, árajánlatot az info@invitart.hu email címen tudsz kérni.

Mennyi idő alatt készülnek el a meghívók?

A megrendeléstől számított 1-3 munkanapon belül elkészítjük a grafikai tervet (előreutalás esetén a minta jóváhagyását követően kerül kiküldésre az utalási adat), amelyet jóváhagyásra elküldünk. Amennyiben jóváhagyásra kerül, kb. 5-10 munanap alatt készülnek el a meghívók és utána adjuk át a futárszolgálatnak. (ez az idő a nyári időszakban kitolódhat, de a grafika jóváhagyásától számított maximum 2 héten belül elkészülnek)

Mikor érdemes megrendelnünk a meghívókat?

Általában az esküvő időpontja előtt 2-3 hónappal szokták a meghívókat átadni a meghívottaknak. Ez természetesen a Ti döntésetek, viszont a meghívók kiosztása előtt 1 hónappal érdemes elindítani a folyamatot, hiszen ha módosítani szeretnétek, akkor tolódhat a jóváhagyás, ünnepek jöhetnek közbe, vagy éppen ti nem tudtok foglalkozni vele.

3 hét múlva lesz az esküvőnk, lehet sürgősségi rendelést kérni?

Meghívóknál nem, emiatt nincs sürgősségi felár se. Érdemes időben megrendelni a meghívókat.

Személyesen is megtekinthetjük a meghívókat?

Webáruházként üzemelünk, így személyes megtekintésre és átvételre nincs lehetőség.

A meghívóhoz tartozik-e boríték vagy egyéb kiegészítő?

A meghívók nagy része tartalmaz borítékot vagy tasakat, amibe a nyomtatott meghívó belehelyezhető. Minden meghívónál feltüntetésre kerül, hogy mit tartalmaz, pl. boríték, tasak, szalag, kiskártya, stb…

Milyen költségekre kell számítanunk?

A feltüntetett ár tartalmazza a meghívó árát, amennyiben van akkor a kiegészítő elemek árát (boríték, tasak, szalag, kiskártya, stb…), a grafikai szerkesztést, a nyomdai előkészítést és nyomtatást. 30 db alatt egyedi árajánlatot adunk. És nem tartalmazza a szállítási költséget.

Minden meghívó rendelhető ami a webshopban megtalálható?

Természetesen minden rendelhető, de előfordulhatnak, főleg szezonban, hogy átmenetileg készlethiány merül fel, hiszen napról napra változik a készleten lévő mennyiség. Mindenképpen javasoljuk, hogy a megrendelten kívül, válasszátok ki a második legkedvencebb meghívótokat. 

Láttam, hogy a meghívó több részből áll (szalag, kis virág, stb…), összeállítva kapom meg a meghívót?

Igen.

Különböző szöveget szeretnénk a meghívókra és mindegyik meghívóra más nevet, megoldható?

Megoldható hogy két fajta verziót elkészítsünk a megrendelt meghívókból (pl. csak szertartásra vagy vacsorára is). Viszont arra nincs lehetőség, hogy minden egyes meghívóra más nevet nyomtassunk.

Fizethetek utánvéttel?

Fizetni előreutalással vagy utánvéttel lehet. Felhívjuk figyelmedet, hogy minden a webáruházban leadott megrendelés esetén kérheted a törlést a megrendelés visszaigazolásig, amennyiben a visszaigazolás megtörtént és a grafikai szerkesztés elkezdődött, utána már fizetési kötelezettséged áll fent, utánvéttel történő fizetés esetén is.

Egyedi esküvői meghívót szeretnék, egyedi grafikával, megoldható?

Természetesen megoldható, ebben az esetben az elképzelésedet, méretet és db számot, írd meg nekünk az info@invitart.hu email címre és mi jelentkezni fogunk a részletekkel, árajánlattal, amely tartalmazni fog minden költséget.

De szeretnénk jelezni, hogy egyedi esküvői meghívó esetén, magas költséggel kell kalkulálnotok abban az esetben, ha aranyozni kell, formára vágni vagy dombornyomni, mert ilyenkor egyedi kliséket kell elkészíteni.

Ki értesít minket a szállításról?

Amikor elkészültek a meghívók és megrendeljük a futárt, jelezzük neked emailben. A csomag felvétele után, pedig a futárszolgálat fog emailben értesíteni a kiszállítás időpontjáról.

Szeretnénk ha a futár 10 -14 óra között adná át a csomagot.

Nincs lehetőség időpontra történő szállításra és mi sem tudunk a futárral egyeztetni erről, hiszen mi sem tudjuk, hogy az adott településen mikor jár a futár és a több száz futár telefonszámát sem, aki dolgozik a cégnél. Érdemes ezért, olyan szállítási címet megadni, amelyen tudjátok, hogy az adott napon 8-18 óra között valaki át tudja venni a csomagot.

Az ország egész területére történik kiszállítás?

Az ország egész területére a megadott szállítási költséggel a futárszolgálat kiszállítja a csomagot.

Amennyiben külföldre szeretnéd a szállítást, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@invitart.hu email címen, hogy a szállítási lehetőségekről és a szállítási díjról egyeztetni tudjunk.

Sérült a csomag, mit csináljak?

Ha a futár átadja neked a csomagot és látod hogy sérült, vetess fel jegyzőkönyvet. Bár lehet hogy nem sérült a meghívó a dobozban, de legyél előrelátó. Ha sérültek emiatt a meghívók, kérlek jelezd felénk.

Egyéb tudnivalók: 

A honlapon megtalálható meghívók, szériában készülő meghívók, melyek nagy része márkavédett. Egyes meghívóknál, a gyártó (általában a meghívó hátoldalára) apró márkajelzést helyez el. Azoknál a meghívóknál, amelyek márkavédettek és jelzés látható, a leírásban és/vagy a fotók között is jelezzük.

M2JhM